donderdag 7 juli 2011

Shoppen in de Milennia Mall.

Hee,

Vandaag zijn we wezen shoppen in de Milennia Mall,
waar heel veel dure winkels zijn zoals; Cartier,Chanel,Dior,Gucci,Swarovski,Louis Vuitton,Rolex en ga zo maar door.

toen we binnenkwamen, in de Macy's zag ik gelijk superleuke jurken hangen die wel voor kerst en gala enzo zijn,
dus ik ging passen en ik heb hem gekocht ! voor maar 69 dollar,

 


Daarna even langs wat andere winkels, Hallmark enz.

Toen gingen we nog even langs de Victoria's Secret waar ik ook heel goed geslaagd ben !


Ze hebben daar altijd van die leuke tasjes haha (:

Daarna gingen we even wat eten,
ik had een lekkere Ceasar Salad,


En hier wat foto's van de Millennia Mall en de winkels.





Nou, ik nam bij de Starbucks weer een Frappuccino Caramel, mn vader een Cappuccino en mn moeder een Latte Machiato.

 



 





Bij Betset Johnson



Toen gingen we even langs de Burger king een milkshake voor mij en papa halen, en voor mn broertje een Sundae,
daarna nog even wat boodschapjes halen bij de Publix, en daar heb ik zo iets raars meegemaakt !
Er hing een jongen uit een rijdende auto en riep keihard naar mij; woow mama!
echt zo apart,  hahaha.

Toen richting huis, waar ik nog wat leuke foto's heb van mij en mn broertje (zo zie je ons niet vaak)




Morgen hebben we geen idee wat we gaan doen, waarschijnlijk niet naar een park want we hebben veel kans op regen.

Tot morgen
xxx Amy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten