zaterdag 23 juli 2011

Shoppen in de Florida Mall

Hee,

Donderdag gingen we lekker shoppen in de Florida Mall.


 


Mn ouders en mn broertje gingen dan even apart shoppen van mij en Janique.

Janique die wou nog heel graag naar Uggs en Vans kijken dus we gingen als eerste naar Journeys.
Daar heeft ze Uggs en Vans gekocht,
en ook ik heb daar Vans gekocht, zijn er superblij mee !

Janique heeft Uggs Dark Blue.
Janique haar Vans,



En mijn Vans,


Daarna door naar de Adidas Store,
Janique en ik hebben allebei dit vest gekocht !


Toen heb ik bij American Eagle nog een spijkerbroek gekocht,
en nog een doosje O.P.I ''little romantics'' haha.

Toen waren we uitgeshopt, lekker met zn allen eten bij de Ruby Tuesday.

Daarna nog even naar de Walmart voor boodschappen,
maar toen zag ik Perry shirts liggen die Janique al heel lang wou hebben, en ze waren maar 7.50 dollar.

Zij heeft die gekocht, en ik ook.

 


Zij heeft ook nog wat andere shirts gekocht, en ik een Florida vest.

ook heb ik nog een kettinkje voor mij en mn moeder met ''Mother'' voor mij en ''Daughter'' voor haar.



lekker geshopt dus.


xx Amy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten