dinsdag 5 juli 2011

bios,lunch,Walmart,BestBuy

Hee,

Vandaag moesten we vroeg op, want we moesten 11 uur bij de bioscoop zijn.
daar zou ik met mn moeder naar Monte Carlo en mn vader en mn broertje naar Kung Fu Panda 2 maar toen draaide Monte Carlo opeens niet, heel raar. dus wij gingen maar mee naar KungFuPanda.

we kwamen daar binnen, en echt super veel zalen, op de eerste verdieping al 18,
en op de 2e verdieping tot 30.

maar toen begon de film bijna, dus wij lopen naar die zaal...
en we zagen dat we helemaal alleen waren! Prive film dus haha.



Toen de film afgelopen was, gingen we naar de Olive Garden voor een lunch,
dat zijn altijd mindere porties (alsog veel te veel).






en vooraf een lekkere salade met een soort zout broodje! (heel lekker).



Toen we daar klaar waren, gingen we naar de Walmart wat boodschapjes doen !
en omg wat is dat toch grooooot !
ze hebben er alles, van tuinspul, fietsen, bikini's tot fotolijstjes.



Toen gingen we even langs de Best Buy
en ik was op zoek naar een nieuwe foto camera,
dus ik zag gelijk al een supermooie samsung,SH100
met 14.2 megapixel, video in HD kwaliteit, Wi-Fi, touchscreen, zonder kabel overzetten naar je computer en nog veel meer !

Voor het touchscreen zit er een stylus bij :D

En voor maar 169,99 dollar ! (ongeveer 120 euro) voor zo'n camera...
ik kon hem niet laten liggen dus heb hem in het rood gekocht,(was ook nog in het zwart)
samen met een hoesje voor 10 dollar.



Dus daar ben ik heel blij mee (:


Morgen gaan we misschien nog even op familiebezoek dus tot morgen!


xxxAmy'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten