zondag 17 juli 2011

Hollywood Studios

Hee,


Gister zijn we naar Hollywood Studios geweest, 7 uur opstaan 8 uur in de auto, en rond 9 uur waren we er. gelijk al heeel erg warm.


De ingang, het was echt super super super druk.





 
daarna gingen we gelijk naar Toy Story Mania, omdat er anders een megalange rij staat, het was nu al 30 minuten.


Player 1: Janique                            Player 2: Amy






Daarna door naar Indiana Jones omdat dat maar een paar keer op een dag is.


Stunt-team.









En toen was het afgelopenn.


Toen gingen we naar de Muppet Show.


 



Daarna gingen we naar de ''Extreme Stunt Show''















En toen stond er een mensje in de fik.



Geblust.










 
Disney Vliegtuig!



Daarna zagen we Phineas en Ferb dus daar moesten we even mee op de foto natuurlijk, wel 45 minuten wachten.


Toen bij Phineas and Ferb, werd ik uitgekozen door die vent om daar te gaan staan met nog meer mensen. en toen moesten we ons mooiste, raarste, grappigste loopje laten zien.
en iedereen stond te kijken ! ik schaamde me DOOD.
en ik had non stop de slappelach.
Daar stond ik dan, en ja natuurlijk moest ik als eerst -.-


Daarna werd mn broertje uitgekozen om te staan met een bordje met allemaal andere kindjes, en te bewegen op een liedje.
Maar hij verstond geen engels, dus mn moeder dat tegen die man zeggen en die man vragen hoe ''run'' heet in het nederlands, wij zeggen zo rennen. dus die man loopt naar melvin toe en roept opeens'' RENNEN MELVIN RENNEN! klonk echt zo grappig !


Stond ie met een kabouter in zn hand haha!



Daarna gingen we lekker eten bij een italiaans restaurantje.
we hadden allemaal pizza margherita.


 

Daarna zijn we nog naar de kleine zeemeermin geweest, een hele mooie show.


en toen de vuurwerkshow, echt die was zo mooi! allemaal Disney figuren in boten en hele mooie muziek, Janique en ik waren ook weer even heel erg aan het janken.

 


Boot met alle Disney figuren.


En toen nog even wat fotos van Hollywood Studios in de avond.

 


 

En toen we naar de parkeerplaats liepen zagen we van die karretjes, die mensen naar hun auto brengen omdat de parkeerplaats super groot is.

 



Dat was de Hollywood Studios dag.

xxx Amy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten