dinsdag 2 augustus 2011

Florida Mall

Hee,

Vandaag gingen we naar de Florida mall voor de aller aller laatste keer deze vakantie.

 




we moesten nog een koffer bij de Brookstone halen en nekkussentjes voor in het vliegtuig omdat we moeten slapen want we vliegen snachts. wel fijn dus.

Ook even langs de Starbucks.

 


en ik had nog een bon van Papaya van Manon gekregen dus die heb ik ook opgemaakt,
heb leuke broek en tshirt gekocht !

toen waren we onderweg naar een andere winkel, en werd mn moeder gelokt door zo'n kraampje die daar overal staan. een kraampje met stijl/krultangen.

die man heeft mn moeder haar haar gedaan, en ook dat van mij. dit is wel een dure maar hij verbrand je haar niet, en dat is veel beter. daar hebben we er 2 van gekocht, 1 voor mij en 1 voor mn moeder.

daarna nog een kraampje langs, soort strijkijzer van stoom en ook 2 van gekocht, heel handig !
en de derde, een sieradenkraampje, heb een ketting met Amy en een hartje gekregen, en mn moeder een ring met; Amy en Melvin erop. <3

Daarna snel langs de Sears en lekker naar huis !


Morgen is het onze echte laatste dag, dus morgen werk ik de blog weer bij !


xxxx Amy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten